Fredag den 13 November!!

Dagen D. Mycket händer. Jobbar hela dagen från tidig morgon till säkert elva på kvällen. Jättekul. Men det stora som händer är att detta är min Födelsedag... födelsedag nummer 34!! Herrgud, 34. Tycker det låter vansinnigt mycket.
Har ju dock faktiskt fått ganska mycket gjort dessa 34 år;

*Fött 3 underbara barn;
barn nummer 1 tog 36 timmar, nr 2 tog 12 timmar & lilla Freja hela 4 minuter
*Flyttat 37 gånger!!!!!!
*Bränt upp mig totalt i en skidbacke i Zell Am see ( mycket champange )
*Fått en sup av en mycket "glad-i-hågen" Arne Weise
*Gjort bort mig 345 523 ggr
*Tappat lammkotletter i "den-viktiga-gästens" väska. Sa inget *hostahosta*
*Tappat bort mig själv minst 14 ggr
*Massa som ingen får veta ;)


Ola frågade mig vad jag önskade mig & jag hoppas att jag får vad jag vill.  En barnfri resa till Karlshamn för att svulla falafel :))))

Va snälla mot mig alla ni där ute... & skulle ni ha vägarna förbi Rikard en trappa ner där jag står och slavar så JAAAAAAAAAAA, jag vill ha en smörbulle :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på födelsedagen och ha en underbar dag :))

2009-11-13 @ 06:11:29
URL: http://www.balokiras.wordpress.com
Postat av: mamma

- Ja må hon leva ja må hon leva. Tusen grattis kramar från mamma och Per

2009-11-13 @ 06:30:10
Postat av: Helene

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MALIN

2009-11-13 @ 07:09:59
Postat av: b

Ett stort grattis till dig!



Haha, har du flyttat 37 gånger :)



Visst kan det kännas jobbigt och bara som man blir motarbetad hela tiden när det gäller adoptionen. Det har varit tuffa år ...



Hoppas du får en härlig helg.



2009-11-13 @ 07:35:16
URL: http://mayolinho.bloggproffs.se
Postat av: Camilla

Grattis här med, men jag trodde det var 18 du fyllde ;-)

Kram

2009-11-13 @ 07:57:12
Postat av: mitha

Grattis snygging på din födelsedaaaaaaaaaag!



KRAMAR<3

2009-11-13 @ 08:02:19
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Gizze

Stort GRATTIS på födelsedagen! Haha- Du är ju UNG....bara en annan som börjar bli "tung"

Hoppas dagen blir förträfflig;)



Du får väl bli uppassad under helgen & njuta av det- nu när du jobbar heela dagen!



Kram Gizze

2009-11-13 @ 08:05:17
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Annsi Pannsi

Grattis på födelsedagen önskar familjen Torp-Sandberg

2009-11-13 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0