Alvisen är nu i Säffle..


Vi körde henne till Ullared i dag. Och i Ullared väntade hennes Pappa Håkan som snällt stod & inväntade flickvän som sprang ut & in för påfyllning av bilen :) Alva ska vara hos honom hela veckan. Schema nästa vecka:

Onsdag:  startar snygg Volvo kl 04.30 & beger oss lite rockigt till Hotland
Onsdag: framme 6 timmar senare i metropolen Säffle
Onsdag: Lånar Alva så även hon hinner träffa mormor/morfar + Piik, Arvid, vovvisarna + alla andra
Torsdag: Börja med allt inför Åsa & Peters bröllop.
Torsdag: Köra tillbaka Alva till Håkan som stannar där tills på Söndag
Freeeda:  Börja ännu mera fixa maten till bröllopet!!!! AAAAAAAA
LÖRDAG: Dagen D, this is it. Nu är det dagen vi alla fruktat, Vår Åsa ska bli en Svensson... herreguuuud!!

Söndag:  Hem till Söder´n

Jaja, den som lever får se och jag som ska vara nykter på bröllopet lär få se mycket... hehehehehe


Nu tar jag natten, ska lägga mig i en nybäddad säng & läsa skvallertidningar i massor :))))
Älskar Dig Alva sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå. Tror jag lånar din kudde inatt.


Kommentarer
Postat av: ola

hörrrö du du.... inget fel på att bli en svensson :9

2009-07-26 @ 00:12:50
Postat av: walla

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

2009-07-26 @ 08:59:12
Postat av: Lizzi

Nä precis!!! Det är ju bara att gratulera underbara Åsa att hon ska få ett sånt vackert efternamn:o)

2009-07-26 @ 11:53:03
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Elise

Men Åsa kommer ju fortfarande att heta Torp ;)

flodigt efternamn tycker jag iallafall XD

Haha !

2009-07-26 @ 12:20:03
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: anna

kom upp och säg hej om du skulle få 5 minuter över...

2009-07-26 @ 16:35:06
URL: http://pappersdrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0