Sjukstugan fortsätter...

Lagom till att Keiren är frisk. Så tycker väl herr gud att vi likaväl kan ta lite mer sjukdom. Dags för Freja .  Freja är ultraförkyld & har feber är även rädd för att Alva säckar ihop sen. Just nu är hon med Viktoria till stallet men när jag tänker efter så har hon vart otroligt gnällig hela dagen... ajajajajaj.  håller tummarna.  Va på Apoteket förut och tömde hela kontot på alvedon, näsdroppar m.m.m.m.m.m.

NU SÄGER JAG STOPP!!!  Vad har jag gjort för ont??
Lisen var här förut och tog en fika. Hoppas vi inte slängde över några sjukbaciller med henne.  Tummhålleri även för henne!  Vi bjöd henne på nybakad banankaka. Keiren fick bestämma vad han ville ha för att tjocka till sig. Stackarn har tappat 4 kilo sen förra veckan. Nu väger han bara 26!! Hela han är ett stort grått streck.  Klart han skulle ha banankaka.  Nu är han hungrig (hurra!) så nu tänker jag laga massa fet mat.

Fika, reklam & kokböcker :)

Kommentarer
Postat av: mitha

krya på er nu!! nu får det allt va slut på baskeluskerna



kram

2009-01-26 @ 20:58:29
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: ola

jätte god banankaka vart det tack snälla.

2009-01-26 @ 21:45:02
URL: http://wackawackadoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0