Dag 3

Tjohooo. Efter en stressande morgon med massa barn som skulle köras ÖVERALLT, nappflaskor, blöjor, bebis, napp, barnvagn, Nutrilett och kaffe visade det sig att jag inte behövde köra till Carlshamn. Flera av barnen var sjuka och keiren fick plats i en av de andra bilarna.  Funderade en sekund på att åka med ändå men la ner det direkt. Freja är megaförkyld och har hostat i natt så hon kräkts flera gånger.  Lätt att jag stannade hemma. :)

Dag 3 i dag alltså. Håller fullständigt med Åzzy att även om det är över webben så känns det skitbra att man kör samtidigt. Så var har vi på menyn idag då... hm...

  1. Påse 1 med smak av ljuvlig chocklad kl. 11
  2. Påse 2 med smak av ljuvlig chocklad kl. 14
  3. Påse 3 med smak av ljuvlig ckocklad kl. 17
  4. påse 4 med smak av ljuvlig chocklad kl. 19
  5. påse 5 med smak av ljuvlig chocklad kl. 22
+ en sjuhelskottas massa vatten !!!

Känner mig kanon idag. Ser nästan hur revbenen börjar skymta och hur midjan dragit ihop sig massa dm.. ;))
Nä, jag mår bra. Så bra man kan må på massa vatten och 555 kalorier om dagen!

Trevlig Onsdag :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger bara , bra Malin. Kan jag få lite karaktär av dig skulle behöva det nu. Carina och jag är ute och går varje dag i alla fall . Men detta eviga sug efter sött. Kram mamma.

2009-01-14 @ 10:58:56
Postat av: mitha

heder åt er som klarar sånt där med drycker...puh skulle aldrig fixa det. Gillar inte smaken tyvärr! men det vänjer man sig nog vid!



Heja heja dig!



Usch då lilla Freja Hoppas hon kryar på sig snabbt!



KRAMAR

2009-01-14 @ 11:37:02
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Bitterfitta

Tack! jag måste säga att jag beundrar dig som ger dig på nutrilett-dieten..jag hade klarat två timmar...men det säger nog mer om min disciplin, haha.

kraaammm

2009-01-14 @ 12:17:34
Postat av: Anki

Shit vad dukitga ni är! Heja er!! Skicka hit lite karaktär & jävlar anamma är du snäll;)

Hoppas Freja kryar på sig snabbt

Kraaaaaaam

2009-01-14 @ 14:59:27
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Lizzi

Hahaha ja jag kände knappt igen dig när du kom in på Statoil!!! Smail som en sticka här går det undan...tjoho:)

2009-01-14 @ 16:11:07
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Det är det som är det bästa med en kickstart. Det går fort och man kan motivera sig eftersom det det ger snabbt resultat. Jag föredrar Cambridge eftersom det mättar mer och smakar bättre.

2009-01-15 @ 07:49:42
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0