Byta TV..yes please!

Älskade Lisen ringde och sa till oss att komma förbi henne (André) & ta en liten kaffe innan jag skulle hämta Keiren. Självklart så lydde jag hennes order & bokstavligen slängde in de 2 små i bilen haha.  Väl där fick Alva köttbullemacka och jag kaffe. gott!  Nu är vi hemma igen. Keiren är hos en kompis och leker & jag & Alva har dragit igåg med bullbakeri.
Nu jäser degen för fullt. Så  välkommen Lisen & André på bullkalas på Söndag kanske?  :)

André äger en TV....  -de ä dags att byta TV  nu mamma sa Alva..haha . Ska ta en litet snack med banken = Ola ;)

 Freja gillade soffan


KnådaKnåda

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bra att man har nära till banken =) Självklart ska ni ha ny tv, håller med Alva ja!

2009-01-30 @ 14:19:30
URL: http://mysprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0