09.13

Dagen första kaffekopp. Blev en jättestark sådan men det är nog bara bra för jag har har en fruktansvärd natt. Nästan inte sovit någonting. Haft flera mardrömmar om barnen, speciellt Freja och vaknat alldeles kallsvettig och tårögd!..puh!!  Vet varför:

Satt igår kväll och "minglade" runt på blogg.se.  Kom in på en sida där det var flera bilder på små nyfödda bebisar. Alla var bilder från sjukhusmiljö. Dom var så söta när dom låg där med sina föräldrar. Ett av barnen var faktiskt ruggigt lika Freja tänkte jag och log. Nästa bild var jättekonstig och bilden efter det ännu konstigare. Då inser jag. Alla barnen var döda.  Jag hade ingen aning om det. Dom var så fina allihop och deras föräldrar låg intill dem på flera av korten och höll om dom så hårt.  Jag blev panikslagen och kunde inte sluta gråta. Så min natt har var helt förjävlig & jag känner nu efter alla mardrömmar att detta kommer att fortsätta för jag kan inte sluta tänka det. Kan inte sluta tänka på bilderna på barnen som var precis så där perfekta som bebisar ska va.  Fy fan!!!  Och så tänker jag på dig E & din sambo som förlorat 2 barn. Herregud.  Jag är så rädd för döden och jag beundrar er så mycket.  Skit åxå. Finner inga ord. Det enda jag känner är att jag är så välsingnad. 

Kommentarer
Postat av: mitha

=( det är fruktansvärt när man hamna på en sån där sida.....jag får så ont i magen och blir så fruktansvärt ledsen

2009-01-30 @ 09:39:28
URL: http://!
Postat av: mitha

Men va dumt..inlägget skickades iväg...



Jobbigt för dig att ta med dig det i dina drömmar sen, Hoppas så att du får vila idag nu och att inga mer dumma mardrömmar besöker dig



trevlig helg pinglan!!!!

2009-01-30 @ 09:40:56
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Kamilla

Jag var oxå inne på någon sån där fruktansvärd sida. Men den var nog ännu värre. Det var bilder på foster som dom hade aborterat bort, sent.....Ja, jag behöver inte skriva något mer, jag tror du fattar. Nej, usch, hoppas att du mår bättre snart. Ha en trevlig helg! Kram!

P.S Din mamma tyckte vi skulle åka ner och hälsa på er. Det vore faktiskt himla kul. D.S

2009-01-30 @ 09:50:24
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0