Lussebullar, jobb å mys!

Vilken Söndag. Jättemysigt har vi haft det!! Först blev det jobb från 11-16. Efter det så vankades det lussebak & mat i restaurangen med nästan HELA släkten Lundborg & vad dom nu mer heter ;) Lisen & Johan var åxå där + vi förstås :D Tack snälla Chef med Fru för allt!
Vi har bakat & smaskat , druckit glögg, öl & snaps. Helt underbart.  Nu är jag trött & mätt. Alva sover i sin säng. Keiren läser i sin säng & Freja sover i min säng tillsammans med Ola som åxå sover...SOM EN STOCK!!:(
Sitter här nu alldeles själv med tända ljus & har det väldigt trevligt faktiskt. Tyst & Lugnt. I köket ligger en hel påse med nybakta superfluffiga Lussekatter som skriker MAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIN!! Om jag inte hade vart så in I hmhm Mätt så hade jag rest mig upp och hämtat några fler men tyvärr. Min arma qvinnokropp är maxad av lussekissisar. Inte ens ett litet lussehörn får plats i magen.  Jag hatar att vara så här mätt.. Alla 23 jag har gått ner är tillbaka igen. Känns så i allafall. 23 kilo Lussekatt.. Mummsfillibabba!
Over & out!
In Action
Massa trevligt fölk
Mumms!!
Supermumms!

Kommentarer
Postat av: Gizze

...låter som en Underbar dag!



Ja lussekatter är så himla gott..har gått ner några stycken här också-i flera dagar (inte bra haha-ha köpt mig en tunika som jag ska ha i januari...får inte gå upp ett gram till om den ska sitta snyggt..och med tanke på allt gott man kommer äta framöver---hjääälp)



Njut av din lugna vrå du- själv ska jag snart ta natt!



Gizze

2009-12-06 @ 22:27:55
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Joh

Vikka goa lussebullar! Finns det ngr kvar?

2009-12-07 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0