En lördag..

Det här inlägget började jag på för 2 timmar sedan. Sen gick Ola & la Freja & jag Alva. Ola somnade brevid Freja & när Alva frågade om jag kunde lägga mig brevid henne en stund så vipps så ZZZzZzzzZZZ. Bra att jag vaknade för Keiren satt uppe själv & undrade vart alla tagit vägen..hahahhahaha


lägesrapport lördag 23.02...TRÖTT


Annars har vi haft en superlördag. Städat med stort S, fikat i stan, kollat lite julklappar och kläder. Köpte däremot inget hade en hög kids med mig :))
Lite bilder från idag:

Frukostfika på Ritz.

En klassiker; 3 ostar. Mumma. Fick dock inte fikonmarmelad...de ville ja ju haaaaa juuue!!!

Keiren va seriös

Alva va suddig




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Fina bilder från en härlig lördag! Hoppas ni får en fin Lucia!



kram

2009-12-13 @ 12:35:20
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0