Vi har en granne

Och denne granne går mig på nerverna. Han är så där övertrevlig och står alldeles för nära när man pratar med honom + att denne grannes son är fan själv! Han förstör vår Alvas saker.  stackars lilla Alva. När grannen närmar sig vårt hus försvinner jag ruggigt fort in eller stänger dörren.  uuuuu . Vi har samma dagis åxå. Och  häromdagen så hälsade jag på han när han var på väg bort från Dagiset och i nästa sekund så står han där jättenära.  uuuuuuuuuuuuu. Han säger åxå att han känner Ola men Ola känner inte honom, kommer inte ens ihåg han.  Som tur är så ska grannparet flytta. Och självklart så har dom köpt villan för flera miljoner som jag & Ola ville ha. Livet är bra orättvist.  Inte nog med att han är underlig han har pengar åxå!!!!!



Kommentarer
Postat av: mitha

huuuuuuuuuh jobbigt med grannar ibland..har också en grannjävel som jag hatar!!!! han fick sig en "förbannad-mitha-dos" i somras hahahaha det var kul!



KRAM

2008-08-31 @ 20:30:06
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anki

Shit va jobbigt!! Men gött att de flyttar iaf...skitsamma att de har pengar,de är nog inte lyckligare för det...iaf inte hans fru...haha;)

2008-08-31 @ 21:13:21
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0