Shoppar med miljonerna som inte finns

I väntan på tätare värkar så har jag shoppat loss på nätet. Shoppat i fantasin för även om man träffat mannen med stort M så är det väl klart att han inte är miljonär...grrrr hehehehehe


Dom snyggaste av Michael kors. Skulle dö av lycka om jag fick de här... $375






Kyl och diskmaskin från Smeg

Hittade även en Sommarstuga med egen strand någon mil bort från där vi bor för X antal miljoner. Perfekt för släkt & vänner :))))



Fan åxå en timme till har gått och fan va han INTE vill uuuuuuuuut!!!



Kommentarer
Postat av: mitha

Jag tänker det kommer gå fort bara värkarna blir kraftiga..inatt tänker jag du får kotte jag hihi och jag hoppas jag har rätt!!!!!!!!!!



Snygga grejer du hittat., gillade kängorna, de svarta. Vart hittar du allt snyggt på nätet?



KRAAAAAM

2008-08-18 @ 20:25:56
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Camilla

Hälsa från mig och säg till han på skarpen!

Kram

2008-08-18 @ 21:12:02
Postat av: Åzzy

Fina grejer! Och väldigt fin stuga...

2008-08-19 @ 07:47:24
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Camilla

GRATTIS!!!!!!!!!!!!

Till er vackra Freja.

Kramar i mängder från Camilla Lennie och bunuskusinerna!

2008-08-19 @ 10:36:45
Postat av: Kamilla

Ett jättestort GRATTIS!! till lilla Freja.....



Den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge......Sköt om er och ha det så mysigt:).

KRAMAR!!!!

2008-08-19 @ 13:41:52
Postat av: mitha

Stort GRATTIS till Freja!!!!! Tur jag hade rätt om att du skulle få inatt=)



SKöt om er nu och snosa lite bebis från mig också!!!!



KRAMAR

2008-08-19 @ 13:58:25
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Janncie

STOOOOOORT GRATTIS!!!! Äntligen!!!! Och blixten visade sig vara en liten tjej! Har förstått att allting gått bra... och ganska fort! Välkomna hem! Pöss o kram

2008-08-19 @ 14:17:52
URL: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0