Kvällsmat och Hell´s kitchen

För det är väl det idag? hm..... vänta ska kolla...  Jaaaa. Man blir lite dagblind när man går hemma & det är ju faktiskt vetenskapligt bevisat att ammande mödrar inte riktigt hänger med.. hahahaha.  Jag är absolut en av de som har det lite kämpigt.
Minns en gång när jag var med Camilla Bruce till Tabor i Säffle. Alva var bara 2 veckor gammal. Och hon som höll i allt kom fram till mig och frågade vad detta lilla underverket hette?

- jaaaaaadu ööööööö ja du ingen aning... Wilma kanske!!!
camilla tittade på mig med stooora ögon

- men för helvete Malin hahahaha hon heter ju Alva
- just de ja. hahahahaha

Snacka om rörig. Men ett gott skratt fick vi oss.


Tillbaka till kvällsmaten med Gordon. Han är så farlig denna karl. Hugaligen och jobba för honom.  Love him!!! Han är
soooo fucked up!!


Torsdagskvällarna på dumburken är rena himmelriket
Helt underbart!!! Så den stora frågan är bara varför i hela friden sitter jag kvar här??!?

Godnattkramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ha,ha,ha Det kommer inte jag ihåg. Vad jag däremot kommer ihåg är den här bubblan som man lever i.... Bröstmjölk i hövve oxå lixom;).

2008-08-28 @ 22:30:42
Postat av: Anki

Haha ja då är det illa:) Nej du bild på sminkningen hoppade jag över;)

Ha en bra helg,kram

2008-08-29 @ 08:29:19
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Katrin

Ja, det stämmer, i bland visste man knappt vilken månad det var. Tack för att du påminnde mig. Är snart där igen.

2008-08-29 @ 08:57:19
Postat av: walla

Men va!! ska du ha bebis? kuuuuuul och grattis i så fall :))

2008-08-29 @ 10:31:32
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: mitha

Har aldrig ammat mina barn några längre perioder men nog fan är jag förvirrad ändå hahaha dagligen också...fan ska jag skylla på då?



Tack för de svarta hårdrocksrosorna igår!!!!=)



KRAAAAAAAAAAAAM

2008-08-29 @ 11:11:13
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Åzzy

Ha ha! Du är ju för rolig! Det är inte så vanligt att folk glömmer namnet på sitt barn. Förrutom de på TV som hade typ 13 :-)

2008-08-29 @ 17:14:36
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Katrin

Ja, vi ska ha en till. En grabb ska komma den 30 december, och vi får verkligen hoppas att han vill dröja en sådär 2 dagar x-tra. För det låter ju lättare att knipa än vad det i verkligheten är.

2008-08-30 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0