09.01

Äntligen har jag fått byta mitt skräpabonnemang på telenor. Så skönt! Täckningen har varit katastrof och det är ju himla bra när man pluggar distans där allt sker via nätet!!

Jag berättar även att min Iphone fortfarande är helknasig och efter en stund säger hon, den fantastiska qvinnan i luren att vi gör så här i stället. Du får en ny, Iphone 4s istället. Den har ju krånglar för dig jättelänge nu. Vill du ha en svart eller vit??

-öööö va, jag vill ha en vit!
-Okej Malin. Ditt nya supertrådlösa abonnemang & din nya Iphone kommer innan veckan är slut. Inget kommer att kosta dig mer än vad du betalar nu.


Men hallå!!! Nu blev det ju festligt, så festligt att jag måste dansa lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0