Andys lekland is....

NOT the place om du vill
  1. inte mötas av ett jättebröst på 72 kilo!! Klart du får amma ditt barn kära människa men hallå!!!, måste man sitta rakt upp och ner & se avslappnad ut NÄR din 72 kilostutte ligger och vilar helt öppet på din mage..... ingen vill se dig naken!
  2. Om du inte vill mötas av ett jättebröst på 72 kilo!!!!
  3. Om du verkligen inte vill mötas av ett jättebröst på 72 kilo!!!!
  4. jag vet , kan inte släppa , detta bröst & människa kommer följa mig ner i graven..... Hugaligen! Hoppas hon inte äter upp mig till frukost i morgon.


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hahahahahaha :)

Men stackars dig....och tänk dig barnet....kan det ha fått luft?

Kommer det nånsin få luft?

Antagligen kommer barnet- i vuxen ålder att besöka psykologen Walla....för att få bort alla sina hemska bardomsminnen....



2012-01-21 @ 21:46:04
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ha, ha, ha!! Jag döööör! Har högläsning för Putte. Kan inte sluta skratta:)

2012-01-21 @ 23:16:20
Postat av: Trudan

Skrattar!! Man försöker ju "gömma" sig om man sitter på en allmän plats. Får hemska bilder i hövve! Hugaligen!

2012-01-24 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0