AHA-upplevelse

Jag tror jag är på G på riktigt. Jag tror basskemejjen att jag har börjat förstå hur jag ska lägga upp allt i webbdesignen nu, från grunden med allt man behöver kunna. Vi får använda oss av vissa mallar men VARFÖR gå den enkla vägen när man kan ta den löjligt onödigt svåra på minsta möjliga tid!  Mitt namn är Malin Wall och säg NÄR jag valt den enkla vägen ;D

Frågan är bara om det är värt att gå i väggen för mina MVG..... låt mig tänka...

JA!! DET ÄR DET!!! Om jag inte hälsar på er är det för att jag varken ser eller hör i min nuvarande databubbla!

Dreamweaver är så kul. Man kan antingen välja att ta hjälp av allt eller sköta allt själv! AHAUPPLEVELSE DELUX!!


Nu ska jag hämta Alvisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0