Socionom VS Psykologi

Har suttit och kollat ordentligt på intagningssnitt över Psykolog & Socionomprogrammet över hela Sverige.  Har även räknat ut mitt snitt. Har några ämnen kvar och just nu ligger mitt snitt på 18.75!! Jag är sjukt nöjd då intagningssnittet på Socionom är en bra bit under och psykologiprogrammet ligger mellan 19 & 20. Maxsnitt man kan ha är 22,5 inkl. 2,5 i meritpoäng. Vilket gör att själva betygssnittet då är 20.  :))
Som sagt jag har gjort ett sjukt bra jobb!!

Hurra, inatt kan jag sova gott extra gott för idag satte jag ett till MVG i försäljning & service.

Det är svårt att se hur man ligger till förrän man verkligen får se det på papper, med egna ögon. Nöjd & glad. Tack gode gud för att jag tog tag i detta.

Godnatt alla!
ZZZzzzzzZZZZ

Kommentarer
Postat av: gizze

Du är ju helt otrolig,,själv skulle jag inte kunna ta in nånting ;-) Helt fullt i sågspån här...



Hoppas du sovit gott och får en härlig onsdag!

Kram

2012-04-18 @ 06:56:05
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Guud vad du sliter. Härligt att du får lön för mödan Malin:)

2012-04-18 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0