Om du äter ... Sluta ÄT NU!! Eller sluta läs!!

För nu ska jag berätta något riktigt ÄCKLIGT... Jag har ingen fläkt i köket nu, jag ska få en ny. fläktsystemet har rensats och det ska fixas med tusen saker, nät m.m för att det mest äckliga man kan tänka sig har hänt! På min spis har jag hittat larver, ja ni läste rätt LARVER! Äckliga jävla snusklarver. detta kommer från fläktsystemet där kajor har byggt bom, dragit in bröd m.m och nu hade det gått så långt att larver börjat TRILLA NER genom min fläkt och ner på MIN SPIS! Jag spyr när jag tänker på det för risken att det trillat ner något VID FEL TIDPUNKT ÄR STOR, VÄLDIGT STOR. Jg dööööööööööööööör, och nu när jag delat detta äckliga så vet jag att ni också kommer sitta och Hulka! Ta mig härifrån! Det har sanerats av hyresvärden och Anticimex och under veckan kommer det nya fläktar. Det har satts upp galler idag för att äckelfåglarna inte ska ta sig in! Ja fy satan i gatan, nu kräks jag igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uäääää!!! Tänk proteiner, proteiner! :)

2012-04-23 @ 10:45:42
URL: http://vardagsglimtarna.blogspot.com/
Postat av: Kamilla

Åh fy f-n!! Jag tycker oxå larver är bland det äckligaste som finns. Det är värre än både spindlar och ormar. Det här var nog det äckligaste på länge:( Ryser

2012-04-23 @ 11:03:01
Postat av: Johanna

Det hade f-n i mig aldrig hänt i Värmland.... Ha ha ha ha!!! Tänkt inte bakåt, tänk bara framåt - det gäller alltid! Kram!

2012-04-23 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0