Längtan..

Tillbaka för att allt är så löjligt bra! Eller ja, det finns ju mycket hemskt som man inte klarar av att se. Men om man bortser från det som inte är bra...DÅ är Thailand det mest fantastiska som finns! Det man ser är på den nivån man inte trodde va möjligt. Vattnet är vackrare, stränderna mer vita än vad man trodde va möjligt, himmelskt! Ååååå
Nu längtar jag dit. Nästa år blir det Mexico hm... Fast egentligen så varför. Tittade på Maldiverna, ja men det kostade ju lika mycket. Skulle vilja åka dit innan det försvinner som det påstås att göra om inte den globala uppvärmningen stoppar. Kollade upp och tänkte;
Varför inte, tills jag såg att det kostade samma summa för 7 dagar!!! Öööö jaha. Vi struntar nog i det. :)
Sparkontot är redan på okej nivå. Ett år kvar. Vi får se vart vi hamnar.
Nu säger jag godnatt.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Många gånger har jag funderat på vad man ska "starta" för att överleva "där nere". Vore helt fantastiskt att bo där och överleva:) Hör av er om ni kommer på "nåt bra";)

2012-04-04 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0