Dålig bloggdag & så har jag INTE GJORT det...

img_5523 (MMS)

Dålig bloggdag & så har jag INTE GJORT det jag sa att jag skulle göra. Vi har flängt runt lite överallt idag, Lissebo , Mörrum. Kört lite överallt så jag ska bli hemma med nya bilen som är en automat!! Helt underbar bil med massa onödiga funktioner som man helt plötsligt inser att man inte klarar sig utan!! Säger godnatt med en bild från i somras när vi är nere vid bryggorna och dansade. Jag skrattar varje gång jag tittar på den. Kramen å godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Härlig bild!

Skönt med ny bil...då kan du åka många mil... :-D

Nu är ja trött....två guldkorn som sover på rummet...saknar in son (jo ja gör d...löjlig morsa till arton åring haha...är ju van att ha honom här...en föraning om hur det blir när han flyttar-Usch )

Drar fram grejer som ska till Loppisen nästa helg...ut med det bara :-D



Kraaam

2011-09-04 @ 21:47:26
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0