KLARADE DET!!!



Sitter ännu en gång med hjärtat i halsgropen och sliter häcken av mig för att få in ett nytt arbete. Va tvungen att få det klart innan midnatt och yes!!! JAG ÄR KLAR!!! Bara att öppna nästa och börja på stört för det sista i Religion B ska vara inne senast söndag midnatt. Mitt slutprov får jag göra hemma hos mamma. Det är inbokat till Tisdag kl 15.30


Jag längtar efter M behöver bli ompysslad & bara få höra hur underbar & vacker han tycker jag är jag är :D , jag har fortfarande INTE vunnit över den jag aldrig vinner över i wordfued!!!Sliter mitt hår!!
(jaaaaaaa jag är beroende)

Barnen behövde nya kläder idag.  köpt en ny väska till Keiren idag, Fred Perry, very nice + några jeans och
tröjor. Tänkte köpa en en helt bedårande klänning från fransa kids till Freja men dom gör den inte i hennes storlek. :(((

Nu MÅSTE jag sova ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0