Godmorgon alla! Jag vill bara säga att om ...

Godmorgon alla! Jag vill bara säga att om ni hör något på nyheterna så är vi okej. Jag är helt knäckt av längtan efter mina barn men åxå av allt stormen gjort. Tycker så synd om alla som bor på ön. Jag ska aldrig aldrig klaga över något!! Efter att ha varit med om detta så kommer jag se på allt med helt andra ögon. Nu handlar det inte om att det är lite taskigt väder på semestern. Nu handlar det om allt annat! Att se Thailändarna frakta mat till oss turister på en tillfällig flod med ett djup på över 1,5 meter får mig att gråta. Jaja, allt är bra med oss så va inte oroliga! Älskar er!!! Puss Freja, Alva och Keiren mamma älskar er


Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-29 @ 11:52:49
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: Ola

Hej Malin, jag måste ha dina inloggnings uppgifter till Dexter, för jag har fått jobb på nymölla f o m den 4 april, så jag måste lägga in nya tider för Freja i o m att du kommer ju den 6:e. Jag ansökte om delad faktura av barnomsorgen, så att även jag kan få egna inloggnings uppgifter på Dexter. Skicka till min mejl - [email protected] OBS- lägg inte ut denna kommentar......:)

2011-03-29 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0