VG som slutbetyg i Religion. Nu lämnar jag...

img_5604 (MMS)

VG som slutbetyg i Religion. Nu lämnar jag en bedrövlig tid bakom mig. 3 ämnen har krockat i några veckor nu. När man läser ett ämne på 2,5 vecka där 2-3 större uppdrag + det muntliga examensprovet ska hinnas med så är hårddisken i Malin fylld till bredden. Nu har 3 ämnen legat och krånglat samtidigt för att min lärare i Naturkunskap varit jätteslarvig och SEG vilket i sin tur gjort att allt blivit försenat:(( Nu andas jag ut. Betygen är satta, jag är nöjd med VG. IKVÄLL ska andra uppdraget i min nuvarande kurs in. Bara att ladda om och köra!!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Duktig du är! Grattis! Jag har badat för första gången i år! Skönt!

Ha en fin kväll! Kraaam

2011-06-28 @ 18:31:39
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: mike

it is my dearest ... so proud

2011-06-28 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0