Vilken dag???

Man har ingen koll på någonting när det är sommar. Började inlägget med överskriften Måndag... ööö men hallå, det är ju Söndag och helt plödsligt så har jag vunnit 1 dag med Micke. Hans semester är snart över så tjosan vad glad jag blev nu!!
Ingen sol alls idag nästan, inget regn men om solen inte vill komma fram så kan det ju lika gärna regna! Alva har lekt hela dgen med sin bästis Astrid idag. SOM DOM HAR LÄNGTAT efter varandra, sött! Freja fick va med jättemycket idag, dom har
* borstat henne
* tofsat henne
* sminkat henne
* rastat henne på gården
* bytt kläder 24 ggr på henne
Freja har idag gjort ALLT som dom sagt! Freja njuter av varje sekund när hon får vara med och när dom ville va själva bröt hon ihop. Stackars liten Räka. Vi körde hem Astrid & Alva hem till Astrid, sen åkte vi till Lisen på kaffe. När Freja fick  äta upp StegJohans kex (kecks haha) så vart hon nöjd igen :)
Nu lägger jag mig, upp tidigt för plugg.
drömmer mig bort...
OM JAG ÄR SUGEN PÅ CHEESECAKE..??? VAD MENAR DU....

Kommentarer
Postat av: Gizze

Lilla Frejisen då...inte lätt att va liten..

Cheesecake Är gott...Här får det bli en Paj av nåt slag idag tror jag ;-)

Hoppas du sovit gott...eller....klart du inte har Hahaha ;-)

Ha en fin måndag!

Kramen

2011-07-25 @ 08:56:37
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: lizzi

Tack för titten:)) Johan blev JÄTTEGLAD för Frejas lilla gåva...haha!

2011-07-25 @ 09:51:19
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0