sorry...

men jag känner inget medlidande alls!!! VARFÖR är det okej att köra upp till 250 km/h i Stockholms stad!!!! Han hade inte ens körkort! Och när man blir förföljd stannar man inte då??!!! Skitge, polisen har INTE dödat någon det skötte han själv jättebra.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13359177.ab

 Att detta överhuvudtaget skrivs om i detta nu känns bedrövligt när dödsantalet i Norge är uppe i 91.  Jag tycker åxå att SHIT va snopet för alla SD-anhängare som garanterat va sååå säkra på att det var ett terrordåd på likvärdig nivå med 11 septembet. Snopet, en blond Norsk som dödar sitt eget folk.

Finns inga ord för vad jag känner... allt är fruktansvärt

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

fast måste man va SD-anhängare för att tro det var ett terrordåd? Jag trodde på att det var ett terrordåd liknande det den 11 september..men jag är inte sd-anhängare för det? eller?



Sjukt det som hänt vem som än gjort det=(



2011-07-23 @ 14:50:56
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: walla

Givetvis inte!!! Menar du på riktigt att du tror att det va så jag menade??? Jag trodde åxå att det var ett terrordåd, det ÄR terror på hög nivå.

2011-07-23 @ 22:33:18
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Nej när jag läser nu igen kopplar jag det på annat vis, men när jag läste först lät det som att alla som trodde det var ett terrordåd är sd-anhängare. Gud så dumt det kan bli när man läser bara en gång!



Klart jag vet att du inte menade så =)

2011-07-24 @ 09:20:39
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: walla

:) tack :)

2011-07-24 @ 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0