Idag är det sista dagen med Alexander. I m...

img_5676 (MMS)

Idag är det sista dagen med Alexander. I morgon åker han hem till Säffle igen. När klockan var 19 slängde vi oss in i bilen och körde ut till Hällevik. Alex ville se vart Chippen bor. Snäll moster som jag är så visade jag självklart hans Hällevikspalats. Jag körde lugnt förbi huset, Alexander skrek ..... Högt !!ha ha ha. Vid 21 Släppte jag av Keiren,Alex och Alva på en restaurang här i stan. Där fick dom äta kvällmat i lugn och ro. Jag åkte hem, Freja slocknade på 3 röda. Efter 1 timme kom dom hem. Bra barn sköter sig själva :) Keiren lekte en skolek på vägen hem och sparkade upp ena skon upp på ett tak!!! Smart kille!!! Grattis Keiren,  du har vunnit en blå bil i valfri färg.


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har du en fin helg? :)

2011-07-02 @ 22:58:01
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: emilia

är han hemma ngn gång? jag har aldrig sett att dte är tänt i Zlatans hus i Malmö:(

2011-07-02 @ 23:23:12
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: walla

jajjemensan, nu har han varit hemma.

2011-07-03 @ 08:50:18
Postat av: syster åsa

tusen tack syster yster för att alex fick vara hos er:) detta är något han sent kommer att glömma!;)kram kram

2011-07-03 @ 10:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0