hahahahhahahhaha

Den långbenta om Pluggar flyktingpolitik i  Lissebo. Vilja ...:
Fatta att du är hundpass!!!!!! :-))))
Lizzi ([email protected]) om Pluggar flyktingpolitik i  Lissebo. Vilja ...:
Inte nog med det hon är den bästa hundpassen man kan tänka sig:))

Nej, jag fattar det knappt själv, jag hundvakt.  Jag hundvakt till en blodstörstig Rottis!!! Till detta livsfarliga djur!!!  Detta är ju fan vansinne hahahah. Jag & Vilja är döcoola när vi leker , igår lyssnade vi på Draconians nya skiva och pluggade flyktingpolitik ihop
Idag fyller Vilja 2 år, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!




Kommentarer
Postat av: Lizzi

Tack älskade cooolaste Malin Palin:))

Blöt puss från Vilja

2011-07-07 @ 10:06:01
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0