Plugg i hundaffären :))

Man måste ställa upp för sina vänner så & idag betyder det att jag får ta med mig mina läxor ner till hårboll & jycken. Jag och Vilja myser i affären. Lisen har ett viktigt ärende i Kristianstad. Tänk va modig jag blivit. Helt sjukt!!!! Malin Wall älskar fortfarande INTE hundar men Vilja är ingen vovve för mig hon är Lisens bebis :D eller jo Vilja när älskad.  Tänk om det kommer in nån galen pitbull eller nåt ja då ställer jag mig bakom disken och VÄRMLANDSLEEEER hahaha

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hahaha...va modig du är.....den vovven är på tok för stor för mig...men skyddar dig säkert mot "allt ont" som kan komma in i affären hihi ;-D

2011-01-24 @ 14:49:17
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Tack älskade Malin!!!

2011-01-24 @ 16:56:04
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Naaaw! Lisens bebis är söööt:)

2011-01-25 @ 10:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0