Godmorgon! Sen jag började läsa så har jag...

img_1048 (MMS)

Godmorgon! Sen jag började läsa så har jag hälften så mycket energi. Jag är ju inte van att sitta ner, det måste ju va det. Jag springer runt som en galning vanligtvis på jobbet och nu ska jag SITTA NER PÅ RÖVEN OCH LÄSA!! Måste komma på hur jag gör detta bäst. Så nu har jag tagit en promenad och ska inta mitt söta fjärilskaffe som söta Sandra har gjort. Tillsammans med mitt fjärilskaffe så ska plugg sen blir det Lisentid. Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Vet hur det känns...de första veckorna jag satt, somnade jag flera gånger ;/ lite pinsamt...men sen vänjer man sig...fast nu, är jag trött mest hela tiden...ska försöka ta mig i kragen och göra lite nytta...

Lycka till med pluggandet..kramen

2011-01-18 @ 10:15:05
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0