Såg min vän igen.....

I går vart jag helt tagen av en liten kille som spelade för Hässleholm IF när vi var i Älmhult på cup.
En vän valde för drygt 6 år sedan att ta sitt liv. Varje gång jag är i Säffle så åker jag & lägger blommor på hans grav & det gör lika ont varje gång.
Denna lille kille på 11 år från Hässleholm som jag såg igår fick mig helt stum. Jag visste ärligt talat inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Framför mig står S fast 10-11 år. Killen var en EXAKT kopia. Håret, axlarna, näsan, ögonen...ALLT var S. Jag började gråta för det va som att få se honom igen. Jag tappade allt, helt mållös. Vid ett tillfälle så gick han framför mig i trappan upp till läktaren & jag ville ta i honom. Ge honom en kram .... men det kunde jag ju inte.  SHIT...  jag vet att jag var en av de sista som såg S i livet.  Men nu kan jag säga att han finns fortfarande i en kille från Hässleholm. Helt fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch..det hade nog blivit som en chock för mig också! Men ändå gött att få se "honom" igen!

2011-02-09 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0