Hemma och puh, ingen snö :)

Vi anlände i Sölvesborg 18.00 JOBBIG resa för barnen, hosta & feberfrossa i mängder, Stackars Keiren har jättehög feber och låg hela resan däckad i bilen. Tyvärr så blev det x antal besök mindre bla.

* Åsa och Peter & Adam, alex har jag träffat :)))))
* mormor & morfar
* Kamilla

sjukdom har satt stopp för allt :((.... men sååååå otippat!! Igår kväll när vi skulle hälsa på Sandra & Karolina med trevligt sällskap så fick vi strunta i allt då Keiren fick så hög feber att han kräktes :(


Nu är Freja hos Ola igen, saknar henne redan MASSOR!!! Blir tomt brevid mig inatt för hela veckan har vi legat i en bäddsoffa hon & jag. Veckan som kommer blir det PLUGGAPLUGGAPLUGGA...
Tack alla i Säffle för att ni finns. Vi älskar er jättemycket!




bjuder även på lite trevligt





Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommna hem:) jag kommer bortom å hälsar på stackars Keiren, han måste ha lite sjukdoms lektyr och krya på sig glass. :{

2011-02-27 @ 21:30:57
Postat av: Kamilla

Det är lugnt. Jag hade det lite "påställt" jag oxå med att tvätta och packa inför helgen. Vi tar det nästa gång:)

2011-02-27 @ 22:47:10
Postat av: Anonym

hahahahhah

2011-02-28 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0