Lånat dator :))

Hurra, tack snälla Rikardo för att jag får låna din dator & bredband. Ska nämligen in med ytterligare ett prov innan midanatt och det är liiiite svårt att fixa det om jag inte kan komma ut på Hermods sida & skriva in mitt uppdrag.
Har även pratat med Telenor som jag är jättebesviken på för jag tycker inte dom har skött det här snyggt alls!! Det är ju inte det att jag struntat i att betala. Fakturan har inte ens existerat på "mina sidor" hos Telenor!!!! Hur ska jag kunna betala något som inte finns.  Killen jag pratade med förut instämde att det faktiskt är konstigt för den ligger ju inte synlig :(  Det ska vara igång på fredag..håller tummarna!!
Sandra!!! Shit va mycket vi har att ta igen! Men den dagen kommer..tro mig :)
NU ska jag fortsätta mitt arbete.
Pussen å kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0