Friskvård a la walla

Jag har fått skäll, igår och nu. I går fick jag skäll på riktigt idag fick jag bara en liten vacker smisk på kinden. När jag går så långt att jag skriver om något negativt så ska ni veta att det gör jag för att då MÅSTE jag ta itu med det.
Och det gjorde jag. Gick till farbror dr igår & nu har jag stränga order om hur mitt liv ska skötas. Vi kan kalla det friskvård :)
Idag är jag glad på riktigt. Glad & lugn. Jag har fått i mig en  & en  & nu sitter och inväntar svar på mitt senaste prov + att en tid ska bokas för min muntliga examination.
over & out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är glad...sköt om dig vännen!

Kram

2011-08-23 @ 10:27:34
Postat av: Kamilla

Bra där!!:)

2011-08-23 @ 21:11:36
Postat av: Helene

2011-08-23 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0