Blir så trött....

img_8179 (MMS)

Blir så trött när jag nu ska sova efter att ha gäspat X antal ggr under dagen och nu när jag ligger här så Kan JAG INTE!!! Näsblod jätteofta och ingen sömn, taskig aptit = STRESS med stort S. Fast jag känner mig inte stressad, eller kanske lite... Jag är nog ganska duktig på att gömma min trötthet och  stress tom för mig själv för jag känner inget av det egentligen. jag ler fortfarande med hjärtat det är inget påklistrat,  men "tröttet" placerar jag nog i ett litet fack bakom ena örat.  Hm... Jag läste om mitt " tillstånd" på nätet och inser nu att mina symtom är tydliga tecken på allvarlig stress, den stressen man inte känner av. I morgon är en ny dag. Och möts vi och jag ler så lovar jag att jag ler på riktigt :)) Nä nu ska jag snarka så in i bomben!! Jag ska snarka och sova lika Mycket som Janne, förr så sov han så högt att folk på andra gatan inte kunde sova !!! SÅ SKA JAG SOVA... som en man! Högt och länge... Godnatt :) Stressen måste jag slänga iväg fort som attans!! Frejashjärtat kommer få mig lugn i morgon. Längtar sååå


Kommentarer
Postat av: Gizze

Men vännen....inte bra..hoppas du sovit riktigt gott nu!

Kram

2011-08-22 @ 06:48:10
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0