Majabajakattskrälle....

img_6486 (MMS)

Majabajakattskrälle är nu en Majabajakattskrälle som åxå får gå ut men tror ni hon vill gå ut?? Näääj!! Vi får bära henne ut. Här har hon sucktat efter livet utanför och så vill hon inte längre. När jag mot hennes vilja bar ut henne idag flög hon på en fågel, fågeln blev ingen fågel efter det, efter pippins brutala avrättning så ville hon in igen. I morgon ska hon ut igen... Hon kanske gick loss på fågeln i ren  protest men ack å ve, där sket Maja i det blå skåpet för matte är ingen gräsätare längre. Jag struntar i den lilla pippin för katten ska UT!! Nu säger jag godnatt. Har lämnat in mitt prov , känns bra :) Tänkte på mina gamla grannar P och B idag, saknar att prata med dom över häcken. Goda grannar finns det INTE gott om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0