G+ och rumbyte

Prov nr 2 i Matte har varit helt förjävlig!! Jag har inte varit mig själv sedan jag började med den här kursen. Jag SKA inte vara för hård mot mig själv utan jag SKA vara nöjd med mitt betyg. I morgon tar jag tag i nästa uppdrag, nr 3.  VILL inte... på riktigt!! Jag ska inte bygga broar eller skyskrapor låt mig slippa detta elände!!



Frejas säng är nu hämtad. Insåg däremot att det måste fixas en hel del. Mutor löser alla problem = Keiren får ta Alvas rum & Freja och Alva får dela och tar då Keirens rum.  puh! Bara att börja bära, vilken dag är du ledig Lisen, Vilja kan väl bära på ryggen momohahahhahahha
Varför ska man göra saker & ting enkel för sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0