-Hej mr UD jag heter Malin Wall



På Onsdagen när vi lyckades ta oss ut på det Thailändska nätet fick vi läsa på aftonbladet att UD kunde konstatera ATT ALLA svenskar på Koh Samui var i säkerhet att ALLA hade blivit evakuerade eller mådde bra! Vi har inte hört någonting. Inte alls svårt att ta reda på hur många som faktiskt fanns på ön då man blir fotat vid thailändska säkerhetskontrollen + all på vårt tillfälliga visum står även all info om vart man är! Jag ringde nu och fick prata med presschefen på UD, berättade allt och om vad vi läst & att det inte alls är okej att skriva/uttala sig när det är regn lögn!
Han skulle absolut ta upp detta idag då han tyckte det var mycket viktigt.  Jaaaa, det är viktigt för när man läser ett sånt pressmeddelande från UD och inser att man inte ens finns med i deras tankar även om all info finns att få tag på genom ett samtal så är det illa!!!
Han var trevlig och jag var ännu trevligare så nu är jag nöjd! :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0