Längtar tills allt är över..

Jag längtar såååååå till den 9 dec. Då är nämligen allt över och med det menar jag ALLT med flytten. Tog mig lite vatten över huvudet i fredags men nu när jag & Ola pratat igenom så inser jag att jag gjort rätt. Mamma & Per kommer ner och hjälper mig med allt och passar samtidigt på att supermysa med mig & barnen. Det nya är inget jobbigt där kommer det att vara frizon, lugn & harmoni. Så från idag fram tills den 9 dec kommer det att va
fullständigt kaos i mitt liv. Det ska packas och renoveras å flyttstädas å fan och hans moster!!!! Men jag är ju min mors dotter så givetvis fixar jag allt med pompa Och ståt. Allt löser sig om man tar livet som det kommer.
FullständigtKaosKram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Stooooooor KRAM till dig.....klart du klarar detta lätt som en plätt.....



Gizze

2010-11-21 @ 16:55:54
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Mia

mmmm jaa semester, tänk att drömma sig bort till palmer och strand och massa små små människor.. lovly... snart bor vi båda i stan FARLIGT haha kul

2010-11-21 @ 22:20:13
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Åh jag önskar jag hade häften av din positiva tänk! Själv håller jag på att förgås i all stress med vår flytt :/

2010-11-22 @ 14:18:05
URL: http://kosmoskattensliv.blogspot.com/
Postat av: Kamilla

Andas Malin! Andas! Ur all denna kaos så kommer det bli bra vettu:)

2010-11-23 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0