Sölvesborg 07.40

Hoppas ni alla sovit gott. Själv har jag har en himmels sömn. Jag somnade på rygg och vaknade i exakt samma position. Idag jobbar jag heldag. Idag har vi även strålande sol & 15 grader ute = uteservering!!!
Ja, mer än så här kan jag inte bjuda på denna måndagsmorgon.
Trevlig Måndag!!
Bjuder på lite vitsippevilder med sjukt vackra barn.
Jag tog med mig Freja, Alva & Yrsa ut och fotade med finkameran. Fick jättesnygga bilder. Dom snyggaste ska jag göra presenter av. Här är några. Bokskogen som vi har här ser man inte marken av. Det är vitsippor överallt. Ett enda stort hav. Obeskrivligt vackert!!

Måndagskramen!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Fina vårbilder & fina barn!



Här är nu 5.2 grader (inatt var det minus 3 )

Solen skiner så det är väl bäst att komma ut!

Ska visst bli tråkväder i veckan...vill inte...



Ha en härlig dag!



Kram Gizze

2010-05-03 @ 08:15:59
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Åååå vilka härliga bilder:o)

2010-05-03 @ 08:19:25
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

får nog snart sluta följa bloggen .. är sååå avundsjuk på ert vackra väder här fryser man bara , ja eller så får man väl snart flytta neröver .. leta upp en rik hästbonde så kommer vi blink

2010-05-03 @ 08:25:52
Postat av: mamma

Barnbarn bland vitsippor underbara kort .Tack Malin.

2010-05-04 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0