Dansshow!!

Idag har Alva haft sin vårshow med sin dansgrupp. Alla på danskompaniet här i Sölvesborg har dansat. Shit vad duktiga dom är.  Och Alva.... ojojojojoj vad hon njuter av att stå på scen.
I morgon bär det iväg till Karlskrona. Keiren ska spela fotboll. En stor fotbollscup. Vi ska samlas i Karlskrona kl. 9!!! Hallå gå upp tidigt :(  Första matchen är kl. 10 och sista kl. 15.30 och prisutdelninegn kl. 18.nollnoll.  Snälla gud ge oss bra väder annars lär vi frysa fläsket av oss. Har packar ner allt vi behöver & allt vi kanske behöver så vi klarar oss hela dagen.  Det är bara jag & Keiren som ska åka. Kvalitetstid :)
lite bilder från idag..... KOLLA VEM SOM KOM & HÄLSADE PÅ MIG PÅ JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom åt och smaskade som bara den!!! OJOJ vad mycket värmländska det pratades :)) hahaha
Alva inför dans nr 1. Indiandansen :)
mer bilder kan jag inte lägga ut nu.. massa vackra barnansikten överallt.
Bianca kan däremot va med för det har jag redan frågat :))
Här står dom med sin blomma som de ska ge till underbara Tina, deras danslärare. Dom ser faktiskt lite trötta ut nu.  Dom va såååååååå duktiga och jag vet i allafall 1 till som grät , eller hur  jossan ;D
Nu MÅSTE jag sova..
ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZz

Kommentarer
Postat av: Pocca

Nämen oj vilken glad överraskning;-)

2010-05-13 @ 09:16:47
Postat av: Lizzi

Visste jag inte bättre skulle man kunna tro att de är

Grattis Alva till succen igår!!Kramelikram

2010-05-13 @ 09:41:48
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Jossan

Rätt Malin. Men shit vad duktiga de är o det syns att de älskar att dansa. Kramisar

2010-05-14 @ 07:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0