Vilken är bäst????

Jag har klarar mig fantastiskt bra hittils...pepparpepparpeppar!!! Har klarat mig väldigt bra tack vare att jag varit väldigt sparsam med solarium & att vistas i solen. Sittter helst i skuggan. Inte ens med 3 metalkids har dom exploderat. Jag pratar alltså om rynkor! Bra gener, finns inga celluliter i familjen heller. Tack mor för denna gåva :))

Min fråga till er:
Vilken J...Ä kräm ska man välja, vilken är bäst. Alla säger ju att deras ansiktskräm är bäst & Jag blir galen!!
Igår köpte jag:
Köpte den för att den var prisvärd & för att jag känner igen den. Känns som om det hgar blivit en supertrend just med anti-rynk för det finns ju MASSOR att väla mellan. Känns åxå som om man betalar mer & mer för utseendet. Vissa märken ä ju rena konstverken.
VAD KÖPER NI??? HJÄLP!
Godmorgon på er blomster/Pflanze30.gif blomster/Pflanze31.gif

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej i antirynk världen hahahaha....



Jag gillar Nivea´s produkter, men använder oftast Oriflame´s , beror väl mest på att min mamma har sålt och själv använt deras grejer i Alla år- mamma blir 70 i år och har INTE många rynkor....

Kom ihåg!!! Alltid smörja halsen...det glömmer många och oj, vilka halsar de har



Killevippen /Gizze

2010-03-13 @ 09:08:26
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Jag köper den rosa serien för åldrande hy på Apoteket. Billig o skitbra. Såna problem som jag har haft men inte nu...Jihu:o)

2010-03-13 @ 10:15:15
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Lila är den nog förester...haha!

2010-03-13 @ 10:15:48
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Använder billig handkräm.. 36 år och inga rynkor.(än kan väl tilläggas;) Ser till att hålla skinnet spännt med godis och kakor. Det är MYCKET roligare. Ha en bra helg!

2010-03-13 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0