Till en jättefin familj!

Har precis insett vem hus det var som brann ner till grunden i Säffle för någon vecka sedan & det gör ont i mig när jag fick veta vilken familj det handlade om.
Jag fick en chock när jag läste att det var ert hus!! Tack gode gud för att ni alla klarade er. Usch, jag är ledsen på riktigt nu. Läste ditt inlägg förut & klarade inte hålla tårarna tillbaka.
Tycker så frukstansvärt synd om er.  Att förlora ett hem med allt vad det innebär.
Kram till er & alla era barn
/Malin

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Ja usch det är tragiskt som bara den=(



Kram till dom

2010-03-06 @ 08:45:31
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Lola

mm.. det var vårt hus. Veckan har varit kaotiskt på många sätt sen det hände. Att jag skrev om det på bloggen var för att hela den dagens händelseförlopp snurrade som en dålig film i mitt huvud varje gång jag skulle försöka sova. Och varje morgon vaknar jag med ångest över allt är borta och för en kort sekund är jag orolig att jag drömt att barnen och K överlevde. Så tårarna är mina morgonvänner och de lär nog stanna ett tag. Och ett sätt att bearbeta det är skriva ner det. Tack för din kommententar till mig och tack för att du bryr dig och dina vackra ord om oss. I detta läget så inser man ännu mer hur härlig min familj är och hur viktiga vänner är. Men även att människor man inte känner kan visa så stor generositet och omtanke. Det har värmt oss alla dessa dagar och ibland har vi gråtit mer av alla som är så godhjärtade än för huset.

Tack för du är du, Malin och var rädd om dig och dina. hör gärna av dig om du är uppåt hit.

Kram

2010-03-06 @ 19:58:15
URL: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0