Tack alla för era fina kommentarer & mail!!


För att göra Alva glad efter att jag läst brevet från Bolibompa för henne så bombarderade vi svärmor & svärfar. Wii stod på schemat.

Farfar stod & stekte pannkakor när vi kom fram & Farmor frågade Alva om hon inte skulle vilja följa med henne ut på stan nästa lördag för farmor skulle såååååååå gärna vilja köpa nya vårskor till henne.
Alva sken upp som en sol & sen var dagen räddad. Tack snälla!


Det sista Alva sa innan hon gick å la sig förut var:

-vad heter den där gubben som gör skorna som du vill ha...
- du menar Michael Kors?
-Ja,han menade jag. Sånna kanske farmor vill köpa till mig!!! Ett par sånna vill jag ha :D

Ja Farmor Britt vad säger du:

De här från M.Kors kostar bara $795 för att vara exakt. 6360 kr!!!hahahahaha

Michael Kors MICHAEL KORS Chained Cuff Sandal
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

klart hon ska samma skor som mamma!!!!=)

2010-03-08 @ 09:24:00
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Anonym

vi ska köpa minst lika snygga iallafall

2010-03-08 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0