Iphone = nej tack!

Tyvärr din lilla leksak. Jag vill ha en kamera som man kan ringa mer inte en superrolig-minidator som tar dåliga kort.
Ola har adopterat min leksak vilket han gjorde med STOR glädje. Vad gör man inte för mannen i sitt liv. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken jag vill ha.
Jag gav den en chans men jag tar så mycket foton till både bloggen & jobbets hemsida så jag MÅSTE ha en riktig kamera. Hjälp mig!!!
Vilken tycker ni jag ska välja, kan verkligen INTE bestämma mig!!!
ELLER:





Kommentarer
Postat av: Kamilla

Usch, vad det är jobbigt med beslutsångest. Jag känner igen det alltför väl. Man mår riktigt dåligt över att behöva välja. Jag har en Nokia med pekskärm, och jag är inte nöjd. När det ringer i fickan och du ska försöka få upp den så har du kommit åt nån knapp så du har svarat eller stängt av innan du får upp den. Töligt!! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än så för jag gillar Nokia:)

2010-03-22 @ 09:30:09
Postat av: Marina

Vivaz är mindre, snyggare och nästan 2000:- billigare så det hade varit mitt val. Sen är det inte fel att kunna filma i HD-kvalité...

2010-03-22 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0