Hur i hela friden ska jag berätta det här!!!!

Fick ett mail förut. Vi har övat & övat & övat. Alva kommer bli jätteledsen.
Nu gäller det att vara en bra pedagog. Känns riktigt ruttet eftersom de faktiskt har pratat med henne & sagt att:
-va kul Alva, träna nu så ses vi om 1 månad!!

Hej!

Jag är ledsen att jag inte har hört av mig tidigare!

Vi har varit tvungna att ta vissa beslut angående inspelningen. 
Eftersom vi bara har ett antal dagar på oss att få ihop vår 
inspelning och pga av att vädret har varit/är som det är så har vi 
beslutat att åka utomlands och filma några saker för att få lite mer 
än bara vinterbilder. Det har lett till att vi tyvärr inte kommer att 
ha möjlighet att åka söderut i Sverige och filma något, och därmed 
inte kan komma hem till er!

Så här är det ibland när man jobbar med film, pressade tidsscheman 
och dåligt väder! Men hälsa Alva att jag tycker att hon var härlig 
och att hon gärna får söka igen om vi gör en ny säsong eller söker 
barn till något annat! Givetvis får hon en extra chans!!

Med vänlig hälsning
Caroline
Mäta med Skägg
Svenska Barnprogram

Kommentarer
Postat av: Sara

NEJ, va tråkigt!!

Vad säger man. Jag skulle nog läsa brevet högt för henne & inte göra en stor sak av det. Sen skulle jag nog skramla ihop ett brakkalas där hon lagade maten.

2010-03-07 @ 10:57:15
Postat av: Himmelohelvete

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej va tråkigt!!!



Jag vet malin att du fixar detta. Du är ju världens bästa mamma å jag är säker på att du kommer säga det så bra så att Alva förstår. sara kom med ett bra förslag här, ställ till med fest så hon får fixa mat. Kanske någon kan filma henne ändå och så kikar ni på det sen som om det vore Bompa?=)



KRAMAR

2010-03-07 @ 11:13:52
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Isabelle

Stackars lilla Alvis, men Saras forslag ar nog inte sa dumt. Kramar till er

2010-03-07 @ 12:32:57
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars lilla Alva!!! Men hon är en stjärna ändå. Det ser vi på alla kort. Finns inte en chans att hon inte hittar sin plats i rampljuset. Hon är ju grym!

2010-03-07 @ 13:40:28
Postat av: Kamilla

Nej vad taskigt. Den där Caroline har nog inga egna barn. Shit vad surt:( Men läs brevet för henne du så förstår hon kanske......lite:/ Stackarn.....

2010-03-07 @ 13:49:09
Postat av: Gizze

Var bland det värsta jag hört-fy vad ruttet..stackars Alva ;(



Vaddå tid, vill de bara komma bort till värmen själva...



Tror helt klart du gör det här på bästa sätt för Alva, kanske kan ni spela in själva och lägga upp här i bloggen! Då får hon många tittare i alla fall...

Lycka till



Kram Gizze

2010-03-07 @ 14:03:42
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: walla

men Gizzi ååååååååå vilekn bra idé. Klart hon ska få visa upp det här :)))

2010-03-07 @ 16:17:41
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så trist, krama henne från oss!

2010-03-07 @ 19:46:01
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Fia

Fruktansvärt dålig stil! Först lova ett barn att få vara med i programmet o sen vända på klacken för att "få med lite mer än bara vinterbilder"... Det är ju knappt ingen snö kvar i Sölvesborg...

Läs brevet högt för henne så hon får höra det med egna ord! Sen kan du väl filma henne när hon lagar mat ihop med Rikard Lundborg och lägga ut henne på bloggen! ;) Tacka vet jag "Björne"! Han kunde man räkna med i alla lägen! //Mvh Fia

2010-03-07 @ 20:58:09
Postat av: fridasannaingela

nä fy faen !!

får man verkligen göra så här mot barn ??

när var o hur protesterar man ??

kram på dej ALVIS vet vet ju att du är bäst ändå, du kan få laga mat åt oss ..

PÖSS !

2010-03-09 @ 10:50:03
Postat av: Elisabet

Fick samma tanke som Kamilla, den där Caroline har nog inga egna barn!

Fy vad dålig stil.

Tråkigt.

Hoppas hon tog det ok ändå.

2010-03-09 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0