Godmorgon Svärje!

Underbar morgon. Freja leker jag dricker kaffe. Jag har även blivit spetsad av en gaffel i ryggen & det kan ju va rätt skönt en morgon som denna. Nu har smärtan av mitt "kli" på armen gått över till gaffelsmärta i ryggen. FAR ÅT!!!
-Tack Freja du har vunnit en grön bil i valfri färg! Eller nej förrästen du har vunnit

För att göra mig & Freja glada igen så lekte vi med webcameran. Hm... Jag blir anfallen av en hysteriskt glad varelse av samma kött & blog och så är det hon som ska tröstas!!!??? Vadå, är hon 1 1/2år eller!!!
Idag håller vi tummarna för Lisen som ska ställa ut sin fina vilja. En JÄTTESTOR utställning. Hon är nervös som attans säkert. Sa inte lycka till till henne igår, det får man ju inte. Säger det nu istället för nu ser hon det inte. Det var över 70 Viljavovvar med. Flera tusen hundar totalt.  Jag blir ju nervös även jag. Nångång så tänker jag faktiskt åka & titta. I min hundterapikurs så måste det väl ingå en utställning eller hur?? :D

Kommentarer
Postat av: Sara

puss på mor. va gulligt! Trevlig helg!

2010-03-20 @ 08:26:46
Postat av: Gizze

Söta bilder på er...

Såna pussar är guld värda (jag fick så många hela dagen igår-härligt ;)



Kram Gizze

2010-03-20 @ 08:52:30
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0