En Kaotisk Torsdag!!

Har haft TUSEN saker att göra idag & nu sitter jag här och inser att jag INTE ringt Sandra :(( Fan!!! Förlåt!!!
Jag gör det i morgon..LOVAR!!!
Bilen fick tyvärr en 2:a på sig, bara att köra till verkstan & boka tid för fixafixa Volvo...KATJING!!! tid nästa Torsdag 2700:- fattigare.
Har kollat mobiler åxå, herreguuuuuuuuuuud man blir ju galen. Har dock bestämt oss för ett familjepaket hos Telenor. Både jag & Ola behöver nya mobiler så det är bara att betala & se glad ut. Keiren får åxå ny mobil så han blir glad. Alvapalva får faktiskt vänta några år. Har vi även bestämt oss för att säga upp vårt fasta när hos Telia i morgon. Ingen idé att ha det kvar.  Vilka mobiler vi ska köpa är ännu oklart.
Ola vill nog ha en Iphone fast jag vet inte, vill ha en med bra kamera!
Sony Ericsson Aino
Mycket att bestämma!! GAAA Lätt frusterad!
Utöver allt kaos i vår liv denna soliga Torsdag så har vi även köpt:
Tofflisar...hahaha Ola i stjärniga tofflor
Har även köpt de här som jag kommer att ge bort. Supersöta tunikor/tröjor till en tjej som bor 50 mil bort. Vem det är blir en överraskning. Hoppas hon kommer att gilla dom. Alva ÄLSKADE dom i allafall & är säker på att dom blir väl mottagna;)
Säger Godnatt nu. Kramen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0