SWEDEN ROCK FESTIVAL- 2010 here we goooooooo!!

Hela stan kokar av musikälskande svartklädda dårar!! Nu är det folkfest på riktigt! På Torsdag blir det lugnt för min del. Först ska Alva följa med efter att jag slutat jobba & senare på kvällen hämtar jag Keiren & Yrsa så dom får smaka på det ljuva livet framför en stor scen :) Keiren är van men Yrsa är inte van att  gå med Keiren & mig på festival hehehehehe. Jättekul. På Fredag jobbar jag minsta möjliga, ska få ut all catering inför årets student & sen bär det av till himmelriket med alla mina vänner.  Givetvis kommer jag att slänga in många inlägg så ni åxå kan hänga med.  Tycker i detta nu synd om Stefan Redin som åter igen INTE ÄR PÅ PLATS!!!.... för helskotta Stefan. NU får det va nog!!!
Nu=middag

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Är det så du ska se ut på fredag? Det vill jag se kort på i alla fall;) Have fun!!=)

2010-06-08 @ 19:56:21
Postat av: walla

ööööööö jo hahahahhaha.. ingen glammis jag är ..puh :))

2010-06-08 @ 21:29:07
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0