Svettigt & kletigt!!

I morgon tänker jag köpa mygg, flut, knott, fladdermusNÄT!! Jag kan inte sova med stängt i sovrummet FÅR INTE LUFT!!! Men jag vill ju inte ha in en massa BÖS :((
Just de ja...som ni märker har jag lyckats ta mig in i datorn igen.
Jag måste ha ett sådant nät med kardborre så man kan ta bort när man vill.
Ja, här sitter jag nu..23.52 & funderar på vart jag ska åka & köpa myggnät. Åker INTE till Markislagret i allafall för där är alla såååååååååå sura och det gillar jag inte!! Hittar jag inget så åker jag hem till svärmor, hon har ALLT!! :D
Godnatt med er igen :))

Kommentarer
Postat av: svärmor

sorry har tyvärr inget myggnät. men vi hittar kanske en annan lösning

2010-06-03 @ 07:35:23
Postat av: Gizze

Jupp Carlzonen var goo orka inte ens sallad eller banan på kvällen....Inse: Jag Gizze galning, tuggade inte efter pizzan, på hela kvällen, ganska fantastiskt hahaha;)



Duktig du ,som fixat datorn!



Ha en fin dag, jag ska iväg & trycka i mig nåt gott och supergôtt kaffe hos en go vän



Gizze

2010-06-03 @ 07:47:25
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0