guuuuuuuuuuuud

Sitter och njuter av ett vackert bröllop & så får jag detta överöst på mig!! Måste bara säga följande:
-Jag stör mig något fruktansvärt på 2 personer just nu!!!!!!!!! 2 personer som tycker väldigt synd om sig själva!!! Ditten hit & datten dit & blä & ööööööööö å allt! Ser ingenting utan kör över andra fullständigt & sedan är det dom som är offren

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ.......... stackars satar ..........
Väldigt få saker får mig att reagera på detta sätt. Detta betyder alltså att detta har gått alldles för långt!
löjligt!!

åk me tunnelbanan!

http://alfnorberg.blogg.se/images/2008/brain_1211315106_10120556.jpeg

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns alldeles för många sådana människor tyvärr.. Rensa rensa, det har jag gjort.

2010-06-20 @ 20:32:14
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/
Postat av: Walla

Oftast så bryr jag mig inte, det kostar alldeles för mycket. Men ibland när man känner att fan Nu HAR det gått för långt då blir jag så ledsen så jag blir arg!!! Jag har faktiskt sagt ifrån nu. Vänligt men BESTÄMT känner mig 20 kilo lättare. Jätteskönt!!

2010-06-20 @ 23:37:34
Postat av: Walla

Tar gärna emot lösen, om jag får vill säga :)

2010-06-20 @ 23:40:43
Postat av: Sara

Ja det är bra. Man känner nog mer än väl när gränsen är nådd. Och då är det bra att säga ifrån!



Jaa, lite längre fram, just nu är det bara de allra allra närmaste som får läsa den, har lite personal issues som jag skriver av mig i bloggen. Det är bara 3 st som har lösen, inlusive Johan. Men så fort jag känner att det är ok för allmänheten att läsa igen så öppnar jag den.:) Så det är inget personligt bara så du vet.:)

2010-06-21 @ 00:11:00
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0