07.56

Tror kanske kanske att jag lyckas med datorn liiiite.  Nu är jag ju inne :))) Hurraaaaaa!!
Solen strålar ute. Idag är den JUNI PÅ RIKTIGT!! Fint väder betyder alltid mycket folk på jobbet. Kul.  Sölvesborg är en riktig sommarstad man blir glad av att bara & titta på alla glada turister :)
När Keiren cyklade till skolan idag så hade han med  2 inbjudningar till Dennis & Yrsa (Elliot har redan fått)
Iden står det:
KALAS!!!!
Jag får bjuda med mig 3 av mina bästa kompisar till Tosselilla.
Vi åker  i sommar när det är fint väder & det passar alla!
Tar ni med pengar får ni smisk..

Jösses avd vi ska röja!!! Jättekul!
Det känns mycket roligare att göra så här med de 3 kompisar som har verkligen tycker om. Hellre lägga ut lika mycket pengar på en heldag så här än på ett kalas "bara för att man ska ha kalas"  Dom är lite stora för barnkalas nu ändå.
Hoppas ni får en bra Onsdag. Det tänker jag ta mig i allafall :)
Nu väntar:
* väcka Alva
* sminka
* Alva välja kläder.....puh!
* Cykla i sommarvädret till dagis och skola.
All my love!

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Jag förjer jättegärna med som lektant:o)

2010-06-02 @ 08:25:40
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Gizze

Låter mycket klokt, man ska satsa på de närmsta!

Ni kommer säkert få d härligt!



Ha en gôrbra dag!

2010-06-02 @ 09:08:23
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Veronika

Tittar in ibland och kikar runt idin blogg. Jag måste säga att man kan nästan inte annat än bli glad när man läser och tittar på bilder du lagt upp. Verkar som du hittat din plats i världen.



Ha det bäst......Kram Veronika

2010-06-02 @ 17:18:39
Postat av: marylinn

hejdär!



nu ska jag samla så många favoritlåtar som möjligt, så om du skulle kunna gå in i min blogg och kommentera din favoritlåt i en kommentar skulle det va jätte kul! :) ha det bra /marylinn

2010-06-02 @ 20:54:18
URL: http://freshlinn.blogg.se/
Postat av: walla

TACK VERONIKA!!!! Tack snälla för dina värmande ord & yes!! Du har så rätt :))

2010-06-02 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0