WHY!!!!

Om jag vill att min dotter har svart & coola duluxrockKläder så har hon det. Vill jag sätta på min dotter gröna leggings med elefanter så GÖR jag det!!!  Många gånger så har både Alva & Freja svarta kläder på sig med någon flickdetalj som lila eller rosa scarfs, vantar eller mössa. Man ser tydligt att tex. lilla Freja är en flicka.
Jag står inne på coop förut & en mamma tittar snett på mig & fnyser på näsan för att Freja har massa "ont" på sig. Döskallar, svarta leopardleggings bla.  Hennes dotter har bara fjantrosa snuttipruttkläder på sig tillsammans med en jätteful mössa. Hon tittar på mig sen så säger hon Olle till sin dotter!!! VA!!! Hur kan man klä sin son Olle så Olle ser ut som värsta supersöta tjejen?????
IDIOT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sånt kallas SVENSK avundsjuka. Hon önskar att hon hade vågat men men.. Sträck på dig. Du har helt underbart söta o coola kids o ALLTID snyggt klädda :)

2010-01-13 @ 19:58:10
Postat av: Camilla

Ja du Malin, knäppa människor finns det gott om!!

Man ska ju klä barna i vad man gillar ju :-)

Fortsätt att sätt på kottarna skallar och band tröjor! Me like!!!

Bodyn freja har på bilden skulle Lennie GÄRNA ha på Signe ;-) Ester har en sån snygg tröja !

Kram ni underbara

2010-01-13 @ 20:32:32
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

Men va fan äre för nötter!!! Herregud! Jag älskar rosa men jag älskar SVART OCH ROCKIGT mer och vill jag klä mina ungar i det så fan gör det också! Molly har en tröja som det står "jag är en hårdrockare" på och flera kläder med rock märken o döskallar! Fan ska man va så jävla pluttig för hela tiden...



Nä fortsätt som du gör...looove it!



ROCK ON!!!!

2010-01-13 @ 21:39:57
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Gizze

Tänk om alla fick göra som alla ville så skulle det inte va så mycke tjafs...guu va trist om alla hade likadan smak i alla lägen...



Du gör helt rätt som väljer det du/ni gillar- och inte följer nån jäkla mall....



Heja dig!

2010-01-13 @ 21:44:32
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hahah så söt :D

2010-01-13 @ 21:58:27
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Favorit film?

Ha en bra kväll.

2010-01-13 @ 22:01:42
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: frida

bra malin.. helt rätt.. ;)freja som är super cool i sina helt underbart fina kläder.. bort med rosa in med döskallar :P

2010-01-13 @ 22:16:37
Postat av: Anonym

Dumt av henne att fnysa, men om hon vill klä sin son som tjej så gör hon det.

2010-01-14 @ 00:30:05
Postat av: mamma

Den mamman har ju ingen koll på nånting. Hon vet ju inte ens va hon har för barn hhhmmmm va har jag nu då är det en kille eller tjej. Malin du är bäst . Malin du mår bra och är lycklig hon gör det inte.kram

2010-01-14 @ 16:21:38
Postat av: Mia

Och jag älskar er för er fina insida.. men jag älskar allt yttre och ytligt med. det är ju kul att ha så snygg bebis som freja att kika på!

2010-01-14 @ 17:45:14
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker att alla klär sig fel. Alla e fula så de så

2010-01-14 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0